Neem contact met ons op

Wil je meer weten over de verzorging van je bloemen, de bezorgingen, je abonnement of betalingen? Of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!

Onze top 10 veelgestelde vragen

Bij je bestelling geef je aan of je de bloemen wekelijks, tweewekelijks of één keer per vier weken wilt ontvangen. Later kun je altijd inloggen op je bloomon-account en in je maandkalender wijzigingen aanbrengen. Zo kun je precies aangeven in welke weken je (geen) bloemen wilt ontvangen. Je abonnement kan wekelijks gepauzeerd worden via je bloomon-account of via onze klantenservice.

Op de card die je hebt ontvangen staat een bepaald tegoed. Wanneer je gifttegoed op is, lopen je bezorgingen automatisch af. Je zit dus niet vast aan een abonnement. Ga naar www.bloomon.nl/giftcard en maak een keuze aan de hand van je tegoed uit 3 formaten bloemen: small, medium of large. Vervolgens bepaal je hoe vaak je onze bloemen wilt ontvangen en kies je de dag van bezorging. Vind je het leuk om na deze bezorgingen vaker onze bloemen te ontvangen? Dan kan dat natuurlijk! Hiervoor dien je een eigen betaalmethode toe te voegen onder ‘Betaalmethode’ in je persoonlijke bloomon-account.

Facturen kun je terugvinden binnen je persoonlijke account onder het kopje Historie. Wanneer je op de datum klikt, opent de factuur. Facturen van giftcards kun je opvragen via de klantenservice.

Je kunt tot 3 dagen voor een bezorging wijzigen of annuleren. Wanneer je bezorging op donderdagavond staat gepland, heb je tot maandagavond (23:59 uur) om je wijziging door te geven. Wanneer je bezorging op woensdag gepland staat, heb je nog tot zondagavond (23:59 uur) om wijzigingen aan te brengen. Wanneer je bezorging op zaterdag gepland staat, heb je nog tot woensdagavond (23:59 uur) om wijzigingen aan te brengen. Dit kun je doen via jouw bloomon-account.

Je kunt dit op twee manieren doen. Ten eerste door een persoonlijk account voor iemand aan te maken en het account stop te zetten wanneer gewenst is. Dit kan bijvoorbeeld na een of twee leveringen. Ten tweede zou je een giftcard voor iemand kunnen bestellen. Je geeft vooraf precies aan hoeveel leveringen je cadeau wilt doen. Een giftcard vraag je aan via https://www.bloomon.nl/gifts

Je kunt je bezorgadres wijzigen via je bloomon-account. Wanneer je naar het kopje 'mijn account' gaat, vind je jouw adresgegevens. Hierbij kun je aangeven welk adres bij je volgende bezorging(en) gewenst is. Is de bezorging eenmalig op een ander adres, vergeet dan niet het adres tijdig terug te zetten in je account. Houd er rekening mee dat je wijzigingen in je adres uiterlijk 3 dagen voor de bezorging aan ons doorgeeft.

Als je niet thuis bent bezorgen we de bloemen bij je buren. We doen er alles aan om buren te vinden die thuis zijn. Als het niet lukt, kijken we of je een opmerking voor de bezorging hebt achtergelaten. Dit kan in ´Mijn account´. Hier kun je bijvoorbeeld aangeven dat we de bos op een beschutte plek onder het afdakje mogen zetten. Als jij er dan niet bent, zetten we de bloemen daar in een emmer met water. Als we geen buren vinden die de bos aan kunnen nemen en je hebt geen opmerking voor de bezorger achtergelaten, dan nemen we de bos weer mee terug en doneren we hem namens jou aan een Ronald McDonald Huis bij jou in de buurt. Zo kunnen ouders van wie het kind in het ziekenhuis ligt, genieten van mooie bloemen in hun ‘thuis ver van huis’. Je krijgt dan de helft van de kosten vergoed.

bloomon werkt direct samen met kwekers. Dit houdt in dat onze bloemen vers van het veld komen en daardoor lang houdbaar zijn. Bij de meeste klanten is dit ongeveer 2 weken. De houdbaarheid van de bloemen verschilt echter wel per bloemsoort en hoe je ze verzorgt. Soms moet je een paar bloemen er tussen uit halen, anderen gaan nog veel langer mee. Meer informatie en tips over onze bloemen kun je vinden op onze Facebookpagina, via onze nieuwsbrief en op het bloemenkaartje dat je bij de bloemen ontvangt.

Wanneer jij je aanmeldt bij ons, ontvang je een persoonlijke link die je met je vrienden en familie kunt delen. Als zij via deze persoonlijke link ook een account bij ons aanmaken ontvangen zij een gratis vaas bij hun eerste bezorging. Jij wordt vervolgens beloond met een gratis bos. Onder het kopje 'Mijn account' vind je bij Betaalmethode hoeveel gratis bossen jij hebt gespaard. Het formaat van de bos kies je zelf in je persoonlijke account.

Op donderdagavond tussen 18:00 en 22:00 uur bezorgt bloomon in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. In de regio Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Rotterdam en Utrecht bezorgen we ook op woensdag tussen 12:00 en 17:00 uur en op zaterdag tussen 08.30 en 14.00 uur.

Stay tuned, volg ons op social media